Thursday 2 February 2017

TM antara syarikat paling teruk dimaki oleh Netizen


KEBIASAANNYA, ramai di antara kita menggunakan sambungan internet di rumah melalui perkhidmatan yang ditawarkan oleh Telekom Malaysia. Baik Streamyx mahupun Unifi kedua-dua produk sambungan internet ini sudah tidak asing lagi dikalangan pengguna warga tempatan. 

Namun, dalam kerancakan penyedia perkhidmatan komunikasi di Malaysia yang sering bersaing bagi mempromosi produk dan perkhidmatan mereka timbul pula isu-isu yang menyebabkan rasa ketidakpuasan hati pengguna terhadap prestasi perkhidmatan yang ditawarkan ketika ini.

Antara isu-isu tersebut ialah seperti prestasi kelajuan internet tidak seperti yang dijanjikan ketika promosi, yuran langganan bulanan yang mahal dan sambungan internet yang tidak stabil serta sering putus-putus.

Setelah diteliti, syarikat Telekom Malaysia (TM) adalah antara syarikat yang paling teruk dikecam dan dikritik hebat oleh pelanggan mereka mengenai prestasi perkhidmatan pembekalan internet di laman rasmi perkongsian video Youtube mereka.



Antara luahan ketidakpuasan hati pelanggan terhadap prestasi perkhidmatan yang ditawarkan oleh TM.
Sebagai sebuah syarikat utama bagi penyediaan rangkaian perkhidmatan internet di Malaysia, harapannya agar TM dapat memastikan kualiti perkhidmatan yang ditawarkan ketika ini dapat diperbaiki di masa hadapan.  Tambahan pula, kualiti perkhidmatan yang ditawarkan sepatutnya berbaloi dengan apa yang telah dibayar oleh pengguna kepada mereka.

No comments:

Post a Comment

Baca Bismillah dulu, kemudian baru komen...